• Потрібна допомога? Дзвоніть: +380636910227

Повернення і обмін продуктів харчування

 

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року №172 – продукти харчування з нормальними термінами придатності і належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару – якщо продукт був спочатку бракований, а не при транспортуванні або зберіганні на складах перевізників.

*Увага!*
Рекомендуємо проводити фото чи відеофіксацію розпакування товару. Це прискорить процес обробки заявки в разі обміну або повернення товару. При цьому на фото і відео повинен бути чітко видно номер посилки і інша інформація з накладною.

Скасування замовлення

 

Замовлення обробляються протягом 24 – 72 годин з моменту надходження заявки (залежить від вихідних). Якщо ваше замовлення ще не було відправлено перевізнику, ви можете скасувати його і отримати відшкодування, якщо такі були сплачені. Гроші будуть повернуті на ваш рахунок протягом 14 робочих днів (насправді швидше).

Якщо ваше замовлення вже було оброблено і відправлено перевізнику, його скасування неможливе. Щоб отримати повернення коштів, вам необхідно дочекатися доставки товару, після чого оформити заявку на повернення, попередньо домовившись з менеджером.

Умови повернення

 

Ми також можемо оформити повернення товару в індивідуальних випадках, якщо:

 

*Важливе зауваження!*

Повернення товару здійснюється за рахунок покупця після розгляду вашої заявки за адресою, вказаною на сторінці Контакти. Не відправляйте товар назад самостійно (без попередньої домовленості)! В іншому випадку ми не зможемо обробити ваш запит.

Товар не відповідає опису

 

Якщо отриманий Вами товар не відповідає опису, ви можете обміняти або повернути його протягом 14 днів з дня отримання посилки.

Оформити заявку на обмін або повернення товару можна у менеджера компанії.

Товар не був доставлений

 

Якщо товар не був доставлений Вам протягом зазначеного перевізником періоду, необхідно звернутися в службу доставки і уточнити причину. У разі втрати посилки перевізником відповідальність лягає на плечі самого перевізника.

Якщо з яких-небудь причин посилка була повернута перевізником відправнику, а за замовлення було сплачено, гроші будуть повернуті покупцеві.

Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів після подачі заявки.

Гарантія

 

Якість товару гарантується виробником.