...
  • Потрібна допомога? Дзвоніть: +380636910227
  • UK

Повернення і обмін продуктів харчування

 

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року №172 – продукти харчування з нормальними термінами придатності і належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару – якщо продукт був спочатку бракований, а не при транспортуванні або зберіганні на складах перевізників.

*Увага!*
Рекомендуємо проводити фото чи відеофіксацію розпакування товару. Це прискорить процес обробки заявки в разі обміну або повернення товару. При цьому на фото і відео повинен бути чітко видно номер посилки і інша інформація з накладною.

Скасування замовлення

 

Замовлення обробляються протягом 24 – 72 годин з моменту надходження заявки (залежить від вихідних). Якщо ваше замовлення ще не було відправлено перевізнику, ви можете скасувати його і отримати відшкодування, якщо такі були сплачені. Гроші будуть повернуті на ваш рахунок протягом 14 робочих днів (насправді швидше).

Якщо ваше замовлення вже було оброблено і відправлено перевізнику, його скасування неможливе. Щоб отримати повернення коштів, вам необхідно дочекатися доставки товару, після чого оформити заявку на повернення, попередньо домовившись з менеджером.

Умови повернення

 

Ми також можемо оформити повернення товару в індивідуальних випадках, якщо:

 

*Важливе зауваження!*

Повернення товару здійснюється за рахунок покупця після розгляду вашої заявки за адресою, вказаною на сторінці Контакти. Не відправляйте товар назад самостійно (без попередньої домовленості)! В іншому випадку ми не зможемо обробити ваш запит.

Товар не відповідає опису

 

Якщо отриманий Вами товар не відповідає опису, ви можете обміняти або повернути його протягом 14 днів з дня отримання посилки.

Оформити заявку на обмін або повернення товару можна у менеджера компанії.

Товар не був доставлений

 

Якщо товар не був доставлений Вам протягом зазначеного перевізником періоду, необхідно звернутися в службу доставки і уточнити причину. У разі втрати посилки перевізником відповідальність лягає на плечі самого перевізника.

Якщо з яких-небудь причин посилка була повернута перевізником відправнику, а за замовлення було сплачено, гроші будуть повернуті покупцеві.

Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів після подачі заявки.

Гарантія

 

Якість товару гарантується виробником.

Виберіть поля, які потрібно відобразити. Інші будуть приховані. Перетягніть, щоб змінити порядок.
  • Зображення
  • Артикул
  • Рейтинг
  • Ціна
  • Запаси
  • Доступність
  • Додати в кошик
  • Опис
  • Вміст
  • Вага
  • Розміри
  • Характеристики
Клацніть зовні, щоб сховати панель порівняння
Порівняти