Повернення і обмін продуктів харчування
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року №172 – продукти харчування з нормальними термінами придатності і належної якості обміну та поверненню не підлягають.
Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару – якщо продукт був спочатку бракований, а не при транспортуванні або зберіганні на складах перевізників.
*Увага!*
Рекомендуємо проводити фото чи відеофіксацію розпакування товару. Це прискорить процес обробки заявки в разі обміну або повернення товару. При цьому на фото і відео повинен бути чітко видно номер посилки і інша інформація з накладною.
Скасування замовлення
Замовлення обробляються протягом 24 – 72 годин з моменту надходження заявки (залежить від вихідних). Якщо ваше замовлення ще не було відправлено перевізнику, ви можете скасувати його і отримати відшкодування, якщо такі були сплачені. Гроші будуть повернуті на ваш рахунок протягом 14 робочих днів (насправді швидше).
Якщо ваше замовлення вже було оброблено і відправлено перевізнику, його скасування неможливе. Щоб отримати повернення коштів, вам необхідно дочекатися доставки товару, після чого оформити заявку на повернення, попередньо домовившись з менеджером.
Умови повернення
Ми також можемо оформити повернення товару в індивідуальних випадках, якщо:
- товар не був у вживанні, упаковка не була розкрита, банка або пляшка не мають слідів зносу (подряпин, сколів, потертостей);
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки, в яку був упакований;
- збережені всі ярлики, бирки і заводське маркування.
*Важливе зауваження!*
Повернення товару здійснюється за рахунок покупця після розгляду вашої заявки за адресою, вказаною на сторінці Контакти. Не відправляйте товар назад самостійно (без попередньої домовленості)! В іншому випадку ми не зможемо обробити ваш запит.
Товар не відповідає опису
Якщо отриманий Вами товар не відповідає опису, ви можете обміняти або повернути його протягом 14 днів з дня отримання посилки.
Оформити заявку на обмін або повернення товару можна у менеджера компанії.
Товар не був доставлений
Якщо товар не був доставлений Вам протягом зазначеного перевізником періоду, необхідно звернутися в службу доставки і уточнити причину. У разі втрати посилки перевізником відповідальність лягає на плечі самого перевізника.
Якщо з яких-небудь причин посилка була повернута перевізником відправнику, а за замовлення було сплачено, гроші будуть повернуті покупцеві.
Повернення коштів здійснюється протягом 14 днів після подачі заявки.
Гарантія
Якість товару гарантується виробником.